Τετάρτη, Δεκεμβρίου 21, 2005

Πούστη Ευαγγελάτε…

Τις προάλλες η πεθερά μου πέρασε (για τέταρτη φορά) κλιμακτήριο… Αυτή η φορά θα πρέπει να είναι και η τελευταία, διότι, όπως έγινε ευρέως γνωστό στην οικογένεια, κατά την τελευταία της (κυριολεκτικά) περίοδο εξήχθησαν απίστευτες ποσότητες αίματος με αποτέλεσμα το εσώρουχό της να καταστεί αδύνατο καθαρισμού, οπότε η πεθερά μου θα πρέπει να το πέταξε σε παρακείμενο της πολυκατοικίας της κάδο σκουπιδιών. Απέναντι από αυτόν τον κάδο βρίσκεται επιχείρηση στρωματοποιίας, η οποία έγινε πρόσφατα γνωστή για δύο λόγους. Πρώτον διότι η εν λόγω στρωματοποιία προμηθεύεται της πρώτες ύλες της από ρακοσυλλέκτες και δεύτερον διότι προμηθεύει γνωστή εταιρεία στρωμάτων από την οποία προμηθεύτηκα και εγώ το καινούργιο μου στρώμα την προηγούμενη Δευτέρα. Σήμερα είναι Σάββατο και έχω τρεις νύχτες τώρα που δεν έχω κλείσει μάτι…

4 σχόλια:

Πληρωμένη πένα είπε...

Xaxaxax, πολύ καλό

Bliax είπε...

Επισ-τροφή με ρίζες...

Marina είπε...

Κλιμακτήριος και εσύ ε? Σε ποιό στάδιο όμως? Πρώτο, δεύτερο, τρίτο ή τέταρτο (πάρτο πέτατο..με προσοχή όμως μη γίνουν πάλι τα ίδια..)?

members of the Lilipoua Oua-Oua tribe είπε...

τι να κάνεις.. η ζωή κύκλους κάνει..
Πούστη Ευαγγελάτε!!!