Παρασκευή, Μαΐου 06, 2005

Σε τί κόσμο θα φέρω το παιδί μου Νο 2: Η επιστολή

Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε το χθεσινό άρθρο του BliaxBlog σχετικά με τα δικαιώματα των ομοφυλοφίλων. Το συγκεκριμένο Blog, γνωστό για την φασίζουσα αν όχι φασιστική του νοοτροπία, το προκλητικό του ύφος και τα συκοφαντικά του δημοσιεύματα, προκάλεσε για μια ακόμα φορά το κοινό αίσθημα. Χιλιάδες επιστολές διαμαρτυρίας έχουν κατακλύσει τα γραφεία του Blog, την ίδια ώρα που «σεξουαλικά πεφωτισμένα άτομα εναλλακτικών τρόπων αναζήτησης της πνευματικής ανάπτυξης και ισορροπίας», τα οποία το εν λόγω Blog τα χαρακτηρίζει ως «πουστάρες του κερατά», ετοιμάζονται να προβούν σε διαδηλώσεις διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του Blog.

Για την πλήρη ενημέρωση των αναγνωστών μας παραθέτουμε την πιο χαρακτηριστική από αυτές τις επιστολές, καθώς και την απάντηση του Blog.

Ο jim_hellas γράφει...
Αναμένω να με αποκαλέσεις πουστάρα του κερατά, αλλά δεν με νοιάζει... Εντάξει, όλοι σας (εννοώ εσείς που είστε υπεράνω των "ανώμαλων" ομοφυλόφυλων") δεν γουστάρετε αυτά τα άτομα γιατί τον παίρνουν από κάπου.

Εσένα προσωπικά δεν μπορώ να σε αποκαλέσω έτσι γιατί σύμφωνα με τα λεγόμενα σου στο Blog σου, δεν θα πρέπει να βιαστώ και να σε αποκαλέσω έτσι. Οπότε, κρατιέμαι:)..


1) Πρόβλημά τους από που τον παίρνουν.
2) Αν τους σιχαίνεσαι, απλά μην ασχολείσαι μαζί τους.
3) ψάξε γιατί τους σιχαίνεσαι, υπάρχει κάτι πίσω από αυτό; Λέω εγώ...


1) Σαφέστατα.
2) Δεν προκύπτει. Παρακαλώ ξαναδιάβασε το κείμενό μου. Πουθενά δεν λέω ότι τους σιχαίνομαι, ούτε τους ομοφυλόφιλους, ούτε καμία άλλη κατηγορία ανθρώπων με σεξουαλικές ιδιαιτερότητες. Ισα-ισα στην απάντησή μου στον Vague Tourist αναφέρω πως όλοι λίγο-πολύ έχουμε κάποια από δαύτες. (Για να είμαι ειλικρινής σιχαίνομαι λίγο τους κοπρολάγνους, αλλά κανείς δεν είναι τέλειος ε;..)
3) Δεν προκύπτει. Δες το 2). (Είσαι σίγουρος πως δεν πρέπει να βιαστώ να σε χαρακτηρίσω; Γιατί αυτά τα επιχειρηματάκια συνήθως εμφανίζονται σε πολύ προχωρημένα στάδια ομοφυλοφιλίας. Λέω εγώ…)

Έπειτα, τα άτομα αυτά δεν ζητάνε η κοινωνία να ασχοληθεί μαζί τους σε σχέση με το να διαδώσουν την ιδιαιτερότητά τους, αλλά για να υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους. Επομένως τα όσα λες περι αυτιών και διαστροφές είναι κουραφέξαλα.

Κατά την ταπεινή μου άποψη μόνο αυτή τη παράγραφο θα έπρεπε να γράψεις (επί της ουσίας εννοώ, γιατί κατά τα άλλα μπορείς να γράψεις ό,τι γουστάρεις κι αγαπάς ...). Εδώ βρίσκεται και η βασική μας διαφωνία. Εσύ θεωρείς πως η ομοφυλοφιλία δεν είναι διαστροφή. Εγώ θεωρώ πως είναι. Αλλά στην συλλογιστική του κειμένου μου δεν έχει σημασία ποιος από τους δυό μας έχει δίκιο. Αν η ομοφυλοφιλία δεν είναι διαστροφή τότε και κανένας άλλος τρόπος εναλλακτικής σεξουαλικής δραστηριότητας δεν είναι διαστροφή, άρα και οι ποδολάγνοι και οι γλυφομασχαλιστές θα πρέπει να έχουν τα ίδια, νόμιμα κατοχυρωμένα, δικαιώματα, άρα έχουν και αυτοί το δικαίωμα να ζητήσουν από την κοινωνία να ασχοληθεί μαζί τους για να υπερασπιστούν τα δικαιώματά τους. Αν, από την άλλη, έχω δίκιο εγώ, τότε πιστεύω πως καμία ομάδα ατόμων δεν θα έπρεπε να έχει ιδιαίτερα δικαιώματα μόνο και μόνο επειδή έχουν εναλλακτικό σεξουαλικό προσδιορισμό. Αυτά ακριβώς ανέφερα στο χθεσινό κείμενο. Διαφωνώ κάθετα οριζόντια και διαγώνια μαζί σου στο ότι δεν διαδίδουν την ιδιαιτερότητά τους. Η εντύπωσή μου είναι πως όχι απλά την διαδίδουν αλλά την διαλαλούν και την διαφημίζουν με κάθε ευκαιρία. (Και φυσικά δεν μιλώ για τον απλό γκέϊ και την απλή γκέϊσα, αλλά για τους …παραθυρόφιλους ομοφυλόφιλους.)


Γιατί ρε φίλε να μην μπορεί να πιάσει δουλειά σε ένα σχολείο ένας που δηλώνει ομοφυλόφιλος; Θα μάθει στο παιδί σου πως τον παίρνει; Λάθος! Εσύ θα του μάθεις πως να τον δίνει, δίχως να του μάθεις τίποτα άλλο σε ιδιαίτερο βάθος όπως το 99% των Ελλήνων. Σεξ = ηδονή με μια γυναίκα, έτσι; Λάθος. Σεξ = πνευματική ανάπτυξη και ισορροπία. Εσύ του μαθαίνεις τα πάντα λάθος γύρω από το λανθασμένο σεξ. Τον ομοφυλόφιλο ούτε καν τον νοιάζει αν εσύ το κάνεις με τη γυναίκα σου, με τον κουμπάρο σου, με μια κατσίκα ή με μια καρέκλα. Πρόβλημά σου.


Πότε είπα εγώ να μη πιάσει δουλειά σε ένα σχολείο ένας που δηλώνει ομοφυλόφιλος;!! Να πιάσει και να παραπιάσει, όπως ακριβώς και ένας ποδολάγνος, ένας γλυφομασχαλιστής, ένας οτιδήποτε. (Εξαιρούνται οι παιδεραστές :)
Δεν ξέρω αν είναι λάθος η πνευματική ανάπτυξη και ισορροπία να προέρχεται από το σεξ με μία γυναίκα, αλλά αυτό που λες παρακάτω πραγματικά μου άνοιξε νέους ορίζοντες. Όχι τόσο για τον 65χρονο Κύπριο επιχειρηματία κουμπάρο μου, ούτε για την βρωμερή κατσίκα (που ούτε να την φάω καν δεν μπορώ), αλλά αυτό με την καρέκλα πραγματικά αρχίζω να το σκέφτομαι σοβαρά. Αν ήξερες τι άβολες και σκληρές καρέκλες έχει πάρει η γυναίκα μου για την κουζίνα θα καταλάβαινες… Αλλά ναι έχεις δίκιο αυτά δεν ενδιαφέρουν τον ομοφυλόφιλο. Πρόβλημά μου είναι…


Αλλά από τη στιγμή που τον περιθωριοποιείς, που δεν του δίνεις το δικαίωμα να ζήσει όπως ένας καθημερινός συνάνθρωπός σου, τότε καλά κάνει και μπλέκεται κ σου πετάει την ιδιαιτερότητά του στα μούτρα σου για να ξυπνήσεις.

Κι εγώ που νόμιζα πως δεν διαδίδει την ιδιαιτερότητά του. Ασε που νόμιζα ότι δεν ήταν κάν ιδιαιτερότητα…

Και αν θες να μάθεις την άποψή μου περι γάμου των ομοφυλόφυλων, είμαι της άποψης πως δεν πρέπει να παντρεύονται γιατί ο γάμος είναι ένα από τα βασικά μυστήρια της εκκλησίας και είναι καθιερωμένος μόνο μεταξύ άνδρα και γυναίκας. Αλλά ένα χαρτάκι από το δημαρχείο μπορούνε να το βγάλουνε που να δηλώνουν ζεύγος. Και σκασίλα τους αν μερικοί βγάζετε σπυριά από το κακό σας, μόλις δείτε κάτι το διαφορετικό. Πρέπει επιτέλους να ανοίξετε το μυαλό σας και να δέιτε πως είναι η πραγματική κοινωνία εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια τώρα και να μάθετε πως μπορεί να βρει την υγειά της... Φυσιολογικό και μη φυσιολογικό δεν υπάρχει, εκτός βέβαια και αν έχεις έναν ορισμό...

Σεβαστή η γνώμη σου περί του γάμου των ομοφυλοφίλων. Διαφωνώ πλήρως. Πιστεύω πως δεν θα πρέπει να ασχοληθεί η κοινωνία μας με το να νομοθετήσει δικαιώματα για καμία ομάδα ατόμων με σεξουαλικές ιδιαιτερότητες. Και διαφωνώ με όλη την δύναμη της ψυχής μου στο «δικαίωμα» των ομοφυλοφίλων να υιοθετούν και να μεγαλώνουν παιδιά.- Εκεί ναι, έχεις δίκιο, βγάζω σπυράκια!
Η πραγματική κοινωνία, εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια τώρα, ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ… Κάποτε ήταν κοινή πρακτική και ο βιασμός και η παιδεραστία και άλλα σεξουαλικά εγκλήματα. Το ότι κάποτε ήταν κοινή πρακτική και η σεξουαλική διαστροφή της ομοφυλοφιλίας δεν σημαίνει πως θα πρέπει να συνεχίσει να είναι, να διαφημίζεται, να κατοχυρώνεται νομικά και να διογκώνεται….

Συγνώμη αν φάνηκα κάπως απότομος, απλά γράφεις με ιδιαίτερα επιθετικό τρόπο και εκνευρίστηκα λίγο. Δεν είχα σκοπό να φανώ και εγώ απότομος και απόλυτος. Είμαι πάντα ανοιχτός για συζήτηση.


Συγνώμη για τις λέξεις που χρησιμοποίησα στο χθεσινό μου άρθρο (πουστάρα κλπ.) και για τον ιδιαίτερα επιθετικό μου τρόπο γραφής. Δικαιολογώ απόλυτα τον εκνευρισμό σου και κατανοώ πως δεν είσαι υποχρεωμένος να έχεις την ίδια αίσθηση του χιούμορ με μένα. Χαίρομαι κι εγώ να συζητάω για οτιδήποτε με οποιονδήποτε.

Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια με το blog σου.

Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια με το blog σου και την ζωή σου γενικά.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Οκ... Ότι πεις...

(Είσαι σίγουρος πως δεν πρέπει να βιαστώ να σε χαρακτηρίσω; Γιατί αυτά τα επιχειρηματάκια συνήθως εμφανίζονται σε πολύ προχωρημένα στάδια ομοφυλοφιλίας. Λέω εγώ…)

Αχ.. Αυτά τα συμπεράσματα! Αν δεν είσαι ένας απο εμάς, τότε είσαι ένας από αυτούς.. Ε αυτό δεν μπορώ στην κωλοκοινωνία μας!

Keep bloging