Τρίτη, Μαΐου 03, 2005

Το ωραιότερο ποίημα που έγραψα ποτέ...

Θυμάσαι Συντροφούλα μου
Που κοιτάζαμε τον ουρανό την νύχτα
Και σου είχα πει πως μια μέρα
Όλα αυτά τ’ αστέρια
Θα γίνουν δικά μας;

Κοίτα τώρα:
Χιλιάδες αστέρια
Που σχηματίζουν
τον ομορφότερο γαλαξία του σύμπαντός μας.

Είδες Καρδούλα μου;Πάλι αλήθεια σου έλεγα!


Είναι μόνο 11 εκατοστά...
Είναι μόνο 3 μηνών (καλά, καλά Doctor: 12 εβδομάδων!)...
Συνελήφθη στις 14 Φεβρουαρίου 10.30 μ.μ.
Αναμένεται να αφιχθεί την 9η Νοεμβρίου 2005...
Είναι ...το παιδί μου!

9 σχόλια:

Oneiros είπε...

Καλώς να σας ορίσει!

ANemos είπε...

Τι να πω, τι να μην πω τώρα;
Να πάνε΄ΟΛΑ καλά για το μπλιαχ-όπουλο!

J95 είπε...

Μπράβο Μπλιαξ, χαίρομαι για σένα.

Αλλά αυτό το 10.30μμ, δηλαδή πώς είσαι τόσο σίγουρος; Αποκλείεται να ήταν 10:41;

Bliax είπε...

Σας ευχαριστώ παιδιά.

p.s. Spooky δε λες τίποτα!
p.s.2 10.41; Ξέρεις τίποτα;..

xryc agripnia είπε...

Με το καλο και ολα ευκολα ευχομαι.

Νίκος είπε...

όντως σαν αστεράκια είναι η φωτογραφία! εύστοχο το ποιηματάκι!!! άντε καλή λευτεριά

Blogarismenh είπε...

Bliax!!! Μπαμπάκας ε; Άντε με το καλό!!!

Υ.Γ. Στην αρχή σκέφτηκα οτι άργησα να το δω το ποστ οπότε να μην σου γράψω, αλλά από την άλλη, αν σκεφτείς οτι θα δέχεσαι για τους επόμενους 7 μήνες ευχές και άλλους τόσους μετά που το παιδάκι σου θα έρθει στον κόσμο τότε δεν άργησα καθόλου!!!;-)

Bliax είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ blogarismenh. Και βέβαια να γράφεις, δεν χάνονται αφου μου έρχονται και στο μεϊλ :)

Ανώνυμος είπε...

"συντροφούλα..καρδούλα μου.."
Τι τρυφερότητα!Τι αγάπη,τι ομορφιά..
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!