Παρασκευή, Μαΐου 06, 2005

Σε τί κόσμο θα φέρω το παιδί μου Νο 3: Η φασισταρία αντεπιτίθεται

Επειδή τα αυτονόητα μερικές φορές (και ειδικά όταν είναι ενοχλητικά) δεν θα πρέπει να υπονοούνται άλλα να επεξηγούνται και επειδή η ευγενής κοινότητα των ομοφυλοφίλων δεν σηκώνει αστειάκια με τα ανθρώπινα δικαιώματα και επειδή ορισμένοι έχουν αλλοιώσει ήδη και την ουσία αλλά και το πνεύμα του κειμένου μου … (ο S G ας πούμε έγραψε στο blog του πως χαρακτήρισα την ομοφυλοφιλία «αρρώστια». Δεν προκύπτει. Ο Jim_Hellas μου γράφει πως έγραψα ότι σιχαίνομαι τους ομοφυλόφιλους. Δεν προκύπτει. Πως σιχαίνομαι τους ομοφυλόφιλους. Δεν προκύπτει.Ο Konfet σε σχόλιό του στον S G κατάλαβε από αυτά που γράφω πως διαφωνώ με το δικαίωμα των ομοφυλοφίλων να κάνουν ότι θέλουν στο κρεβάτι τους και ένας θεός μόνο ξέρει τι άλλο έχει γραφτεί το οποίο θα με παρουσιάζει ως φασιστικό γουρούνι Κλπ.)… επειδή έχουν λοιπόν συμβεί όλα αυτά τα ωραία παραπάνω, λέω να δοκιμάσω για μια ακόμα φορά να εξηγήσω την άποψή μου, γιατί υπάρχει και ο κίνδυνος να πλακώσουν τα πραγματικά φασιστόμουτρα, να αρχίζουν να με υποστηρίζουν, να καταλάβουμε το κράτος, και να βρεθώ δικτάτορας από τη μια μέρα στην άλλη με ολόκληρο στρατό μελανοχιτώνων από κάτω μου να οργανώνουν στρατόπεδα συγκέντρωσης αφτόφιλων…

Οπότε παραθέτω εδώ την απάντησή μου στο σχόλιο του J95…

Αν και το κείμενό μου είναι σατυρικό, αυτό δεν σημαίνει πως δεν κρύβει μια μεγάλη δόση αλήθειας μέσα του. Το κείμενο μου δεν ασχολείται με τους γάμους των ομοφυλοφίλων. Είναι πολύ γενικότερο και μιλάει για τα «δικαιώματα των ομοφυλοφίλων». Σε παρακαλώ να κάνεις μια μικρή έρευνα στο Ιντερνετ για να καταλάβεις που αναφέρομαι. Να σου παραθέσω μόνο ένα μικρό απόσπασμα από το site saphogr:

«Δεν υπάρχουν νόμοι κατά της ομοφυλοφιλίας, αλλά δεν υπάρχουν ούτε νόμοι που να προστατεύουν τους ομοφυλόφιλους από κάθε είδους διακρίσεις που αντιμετωπίζουμε καθημερινά».

Και λίγο παρακάτω:

«Ακόμα, στους ελληνικούς νόμους δε αναφέρονται πουθενά οι λεσβίες, κι αυτό σημαίνει ότι δεν προστατεύονται από κανένα νόμο!»

Δηλαδή ζητάνε να αντιμετωπιστεί η τυχόν κοινωνική κατακραυγή της ιδιαιτερότητάς τους με νομοθέτηση η οποία προφανώς θα λέει περίπου: Απαγορεύεται να αποκαλείτε με χυδαίους χαρακτηρισμούς τους ομοφυλόφιλους, να τους απολύετε επειδή είναι ομοφυλόφιλοι κλπ. οτιδήποτε δηλαδή είναι έτσι κι αλλιώς (ή θα έπρεπε να είναι) αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα. Δηλαδή (να το ξαναπώ μπας και το καταλάβουν και οι άλλοι), ζητούν να λυθεί ένα κοινωνικό πρόβλημα αντιμετώπισης του σεξουαλικού τους προσανατολισμού με νομικό τρόπο αναφέροντας ΕΙΔΙΚΑ αυτή την ομάδα ατόμων. Εγω λέω ότι είναι ΗΔΗ συνταγματικά κατοχυρωμένο το δικαίωμα ΟΛΩΝ των ανθρώπων να μην υφίστανται διακρίσεις κανενός είδους. Προς τι η εξειδίκευση; Και ο.κ. αν είναι απαραίτητη η εξειδίκευση τότε γιατί να μην υπάρξει και μια για κάθε άλλη ομάδα με ιδιαίτερο σεξουαλικό προσανατολισμό; Πιστεύεις ότι κάποιος που θα είχε ενδεχομένως κάνει …πλαστική στο αυτί του δεν θα γνώριζε κοινωνική κατακραυγή και διακρίσεις; Οπότε με την ίδια λογική πρέπει να θεσπιστεί νόμος που να αναφέρει σαφώς πως απαγορεύονται οι διακρίσεις ενάντια στους …αφτόφιλους… Υπερβολικό ναι αλλά δείχνει το μέγεθος της παράνοιας κατά την γνώμη μου.

Τώρα όλα τα άλλα είναι μάλλον αποτέλεσμα του εκνευρισμού από το ύφος της γραφής μου και από την λέξη «πουστάρα» που μάλλον ερεθίζει υπερβολικά…
Αυτά…

6 σχόλια:

Blogarismenh είπε...

Αγαπητέ Bliax αν θες ακούς και την δική μου άποψη (ή μάλλον για να είμαι ακριβής την διαβάζεις).
Το μπλογκ αυτό είναι δικό σου. Μπορείς να γράφεις ότι θες και όπως το θες, φυσικά τηρώντας κάποια σχετικά πλαίσια, έτσι; Αυτή είναι και η σημασία των μπλογκ εξάλλου, ένα ηλεκτρονικό ημερολόγιο είναι και τίποτα παραπάνω.
Για να καταλάβει κάποιος ένα ποστ σε ένα μπλογκ και να κάνει ένα ουσιώδες σχόλιο θα πρέπει να έχει διαβάσει έστω άλλη μια φορά ή δυο το συγκεκριμένο μπλογκ και να έχει καταλάβει τον τρόπο που γράφει αυτός που γράφει.
Φυσικά μπορεί ο καθένας να σχολιάζει οτι θέλει στο κείμενο αλλά ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ να έχει κατανοήσει το τρόπο που γράφει αυτός ο κάποιος.

Ας πάμε τώρα συγκεκριμένα στο δικό σου ποστ. Όπως έχουν καταλάβει όλοι όσοι σε διαβάζουν από τότε που ξεκίνησες το μπλογκ σου έχει καυστικό χιούμορ. Αυτό σε άλλους αρέσει και σε άλλους όχι. Άλλοι το καταλαβαίνουν και άλλοι όχι. Άλλοι το παρεξηούν και άλλοι όχι. Τι να κάνουμε βρε παιδί μου τα έχει αυτά ο γραπτός λόγος.

Για κανέναν, μα κανέναν λόγο δεν πρέπει εσύ να κάθεσαι να εξηγείς και να επεξηγείς ένα απλό κείμενο (πόστ) που έχει γραφτεί σε ένα απλό μπλογκ.

Αυτά.

Bliax είπε...

Πόσο δίκιο έχεις...

Και πόσο ευγενικά μου υπενθυμίζεις πόσο μαλάκας είμαι :)

Σ' ευχαριστώ!

(Το κράτα κι ένα ποτηράκι το άκουσα;.. Δεν το άκουσα νομίζω!)

Nassos K. είπε...

Αν ο άνθρωπος είναι μαλάκας, από όπου και να τον παίρνει, μαλάκας θα μείνει.

Δεν με ενδιαφέρει τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του. Βίτσια είναι αυτά και γούστα του και τιμή του και καμάρι του.

Εκεί θα υψώσω κι εγώ λάβαρο Bliax είναι όταν θα μπορούν νόμιμα να υιοθετούν παιδιά.

Μη τη θεωρήσουμε ξαφνικά φυσιολογική την ομοφυλοφυλία. Γιατί τετευταία έχω διαβάσει τρελά πράγματα για το ζήτημα.

Τέλος, να σου πω πως συμφωνώ με το σχόλιο της Blogαρισμένης. Την έχω παρήσει κι εγώ. Δεν χρειάζεται να δίνεις εξηγήσεις για ένα από post σου.

._

Bliax είπε...

Το επόμενο βήμα θα είναι η υιοθεσία CM. Είναι ήδη. Που σταματάει αυτο;

Διάβασε αν θες την απάντησή μου στην space στο ...1ο μέρος της ...τριλογίας...

S G είπε...

Ειτε διαστροφη το ονομασεις ειτε αρρωστια το ιδιο μου κανει. Υπονοεις οτι υπαρχει ενας κανονικος τροπος ζωης και ενας παρεκλινων. Αυτο ειναι λαθος. ΟΛΟΙ ειμαστε παρεκλινοντες κατα τον ενα ή αλλο τροπο, κιαυτο το εξηγησα νομιζω εδω
http://e-roosters.blogspot.com/2005/05/blog-post_06.html
(συγγνωμη αλλα βαριεμαι τρομερα τα ταγκς σε αυτο το πρωτογονο συστημα).

Δεν ειναι θεμα χιουμορ να διαστρεφεις τις απαιτησεις καποιων συμπολιτων μας για βασικα ανθρωπινα δικαιωματα που καταπατωνται καθημερινα (ακομα και οι ιδιοι δεν ξερουν να εκφραστουν σωστα και λενε βλακειες συχνα). Προσπαθω πολυ να ειμαι κοσμιος (ειδικα Παρασκευ βραδυ με κοσμο σπιτι μου και την μπυρα να επιδρα η προσπαθεια ειναι αυξημενη :-) οταν ακουω τετοιες Ταλιμπανικες καφριλες καθημερινα απο Ελληνες, θα μπορουσες και συ να κρατας καποιο επιπεδο οταν λες καποιον προεδρο των παρτουζιαρηδων. You catch my drift?

Το ενοχλητικο ειναι οτι πολλοι αντιδρουν στην και καλα "πολιτικη ορθοτητα" του θεματος. Εγω δεν γραφω αμερικανικη ταινια, δεν θελω να γινω βουλευτης στο Βερμοντ, ουτε χαιδευω καποιους για να με γουσταρουν. Μιλω για μια βαθια ελλειψη της ελληνικης κοινωνιας, ανικανοτητα να δεχεται το διαφορετικο και ταση προς εφευρεση πασης φυσεως αστεισμων, λογοπαιγνιων, ηλιθιων ατακων κτλ για να κρυψουμε τα συμπλεγματα και τον πουριτανισμο μας...

Στην τελικη μπορει να παρεξηγησαμε εσενα, αλλα δεν εισαι εσυ η αιτια, μονο η αφορμη.

avatar είπε...

Crazymonkey:Εκεί θα υψώσω κι εγώ λάβαρο Bliax είναι όταν θα μπορούν νόμιμα να υιοθετούν παιδιά.

bliax:Το επόμενο βήμα θα είναι η υιοθεσία CM. Είναι ήδη. Που σταματάει αυτο;


Χε χε, αυτό το άρθρο είναι ότι πρέπει για σας λοιπόν...