Τετάρτη, Μαρτίου 16, 2005

Γράφω άρα υπάρχω


Δεν υπήρχε σκοτάδι… Τα βρώμικα πλήκτρα του υπολογιστή ακουμπάνε τα δάκτυλά μου μόνα τους… Τίποτα δεν άλλαξε από την τελευταία φορά… Σήμερα είχα γαλήνη… Τρεις τελείες παντού… Πάντα… και παντού. Εκτός από εδώ!

Γράφεις τόση ώρα και ούτε ένα λάθος! Ακόμα και το θαυμαστικό το έβαλες με την πρώτη!! Βέβαια δεν γράφεις και τόσο γρήγορα… Αλλα βάζεις τόνους!!! Και τρία θαυμαστικά μετά τις τρεις τελείες!!! Απίστευτο!

Οπα! Να το πρώτο λάθος! Στο «αλλά» δεν έβαλα τόνο!!! Τι μαλάκας!! Στο «τι» έβαλα τόνο για να δώσω έμφαση, αλλά μου το έσβησε ο διορθωτής του Word!!! Μεγάλο μουνί ο διορθωτής του Word… Απαγορεύεται η Εμφαση!!! Αλλά τα θαυμαστικά δεν μπορεί να μου τα σβήσει!!!! Μπορώ να βάλω όσα θαυμαστικά θέλω!!! ΣΕ ΓΑΜΗΣΑ ΜΑΛΑΚΑ ΔΙΟΡΘΩΤΗ!!!

Όχι ρε πούστη μου! Πρόβλημα!.. Έχω δύο λέξεις υπογραμμισμένες με κόκκινο πιο πάνω…. Μου την έπαιξε το μουνί… Το «Όπα» και το «Έμφαση» θέλουν τόνο στο κεφαλαίο αρχικό… Μου την είχε στημένη το αρχίδι…

-Γιατί κύριε καθηγητά μου να βάλω τόνο στο αρχικό τονούμενο κεφαλαίο φωνήεν; Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβει και ο ποιο μαλάκας εκπαιδευτικός πως όταν μια λέξη αρχίζει από τονούμενο κεφαλαίο φωνήεν και είναι πάνω από μια συλλαβή τότε τονίζεται στο γαμημένο το κεφαλαίο αυτό φωνήεν; Δηλαδή πώς στο διάολο θα διαβάσεις την λέξη Εμφαση; Θα την πεις Εμφασή ή Εμφάση, το σπίτι μου μέσα….

Θυμάμαι Ομηρικές μάχες με τον καθηγητή μου των Νέων… Δεν θυμάμαι ακριβώς πως τον λέγανε… Ένας μαλάκας με μουστάκι ήτανε… Ψευτοκουλτουριάρης της συμφοράς… Νινιό νομίζω τον λέγανε… Σαν τον ηθοποιό, αλλά πιο μαλάκας. Τώρα που το ξανασκέφτομαι ο καθηγητής μου ποτέ δεν θα γύριζε ερωτικές σκηνές με την χοντρή… Από την άλλη πάλι ποτέ δε ξέρεις…

Ο Νινιός που λέτε ήταν κλινική περίπτωση… Γούσταρε τρελά τον Ρίτσο… Συνέχεια και μόνο Ρίτσο μας έκανε μάθημα… Ποιήματα του Ρίτσου, πεζά του Ρίτσου, τραγούδια του Ρίτσου… του Ρίτσου η μάνα κάθουνταν! Και ξέρετε πόσα έχει γράψει ο Ρίτσος??? Της πουτάνας τα μάτια, τόμοι ολόκληροι, βιβλιοθήκες ολόκληρες γεμίζεις με τις παπαριές του!!! Πολυγραφότατος ο καριόλης…

Τέλος πάντων, εγώ, μεγάλο μουνόπανο από τότε του την έλεγα συνέχεια… Ο Νινιός μας τά χε πρήξει πως οι τρείς μεγάλοι μας λογοτέχνες είναι ο Ελύτης ο Σεφέρης και ο Ρίτσος. -Γιατί κύριε καθηγητά ο Ρίτσος δεν έχει πάρει ποτέ νόμπελ…; Έκανε πως δεν καταλάβαινε την λεπτή μου ειρωνεία… Απαντούσε σοβαρά σοβαρά ότι πρόκειται περί τεραστίας αδικίας, επειδή είναι κομμουνιστής και ένα κάρο παπαριές που δεν τις θυμάμαι τώρα και καλά κάνω. Λες και έχει πάρει ποτέ νόμπελ μη κομουνιστής…

Τον Νινιό τον είδα τελευταία φορά το ‘85… Ο Ρίτσος πέθανε το ’90. Χωρίς Νόμπελ… Εχει δοθεί ποτέ νόμπελ μετά θάνατον; I don’t think so… Με τον καημό πήγε ο Ρίτσος, με τον καημό θα πάει και ο Νινιός, αν δεν έχει πάει ήδη να τον βρει… Αν έχει πάει πάντως, τους φαντάζομαι εκεί ψηλά αριστερά, στον παράδεισο των κομουνιστών, μαζί καθισμένους σε ένα παγκάκι, ο ένας να χαϊδεύει το μούσι του κι ο άλλος το μουστάκι και να απαγγέλλουν μαζί την Ρωμιοσύνη. Τους ανθρώπους που ’χουν πάθη μη τους κλαις! Να κλαις αυτούς που έχουν πάθει…

Υπογράμμιζε όσα κόκκινα θες μαλάκα Word, στα παπάρια μου σε γράφω… Αμάν!!! Το «παπάρια» γιατί το υπογράμμισε;!!! Χαχα φοβερό!!! Η απόδειξη ότι ο διορθωτής δεν έχει παπάρια!!!
Και το «χαχα» υπογράμμισε ο μαλάκας!!!
Ούτε χιούμορ έχει!!!

3 σχόλια:

Η Κουρούνα είπε...

Τελικά όλα τα σχολεία έχουν από έναν πυροβολημένο καθηγητή. Εμείς είχαμε τον κύριο Μητσόπουλο. Καλό ανθρωπάκι, αλλά πυροβολημένος. Φιλόλογος -τον είχα σε όλα τα μαθήματα επιλογής του Κλασικού-, λάτρης του Καββαδία και του Βάρναλη. Αρχαία είχαμε; Καββαδία κάναμε. Έκθεση είχαμε; Βάρναλη κάναμε. Νέα είχαμε; Καββαδία και Βάρναλη κάναμε. Λατινικά είχαμε; Βάρναλη και Καββαδία κάναμε. Τον συμπαθούσα πάντως. Πίστευε ότι θα μεγαλουργήσω. "Εσύ, παιδί μου, ό,τι θελήσεις θα το κατορθώσεις". Ελπίζω να μη με πετύχει καμία μέρα στον δρόμο και χρειαστεί να κάνω απολογισμό...

Bliax είπε...

Χίλιες φορές Καββαδία Κουρούνα μου, χίλιες φορές Καββαδία.

Ανώνυμος είπε...

Το παραπάνω άρθρο δικαιολογεί πέραν πάσης αμφιβολίας τον υπότιτλο του μπλογκ: Η αυτοϊκανοποίηση ενός αποτυχημένου δημοσιογράφου - ποιητή - συγγραφέα - λογοτέχνη

Τώρα γράψε στο Word τη λέξη "παπάρας". (Αν δεν στο υπογράμμισε είναι επειδή σε γνώρισε).